Izvođač radova na Žeželjevom mostu uradio je do danas tek 27 odsto planiranih radova i moguć je raskid ugovora što bi dodatno pomerilo rok za završetak posla.
Nekada su ovakve mostove posle Drugog svetskog rata pravile radne brigade na radnim akcijama i to za godinu uz pomoc stapa i kanapa. Preko dana se radilo, udarnicki, prebacivala se norma a brigade se medjusobno takmicile za prelaznu zastavicu. Uvece se uz logorsku vatru druzilo, pevalo, okretalo jagnje ili prase na raznju a posle se u satoru seksalo do rane zore. Svima bilo lepo a drzava se izgradjivala i izgradila na kraju. Od alata je bilo samo krampova, motika i asova, ponegde je bio po koji kamion ili traktor, za mesalicu za beton se nije ni znalo, zemlja se bukvalno rukama prenosila sa gomile na gomilu, dizalica je bila misaona imenica. Ovi danas nema sta nemaju od tehnologije, kranove, dizalice, mehanizacija boli glava, masine kakve oni pre 60 godina ni u najludjim snovima nisu mogli da zamisle i nisu sposobni da naprave jedan obican most od LEGO kockica. Nekada u srednjem veku vladari su za 3 godine dizali citave tvrdajeve sa kulama i bedemima koje i dan danas posle 10 vekova stoje na istom mestu. Bas bih voleo da neko izracuna koliki procenat piramide su u vreme faraona radnici uspevali da sazidaju za period od 3 godine. Ovakav most preko Nila pre 4.000 godina oni bi otresli za 3 meseca a od alata su imali samo drvene stapove i bakarna dleta. Sta se sve nekada gradilo primitivnim alatkama da ova danasnja tehnologija ne moze ni da im prismrdi.
Raz*ebaus Miki Maus! Pored svega što nisu uradili i što se raspada po Vojvodini, uzeli su nam i mašala komad nacionalnog parka. Da se mi delimo dok je vreme...
Pod vlašću SNS nikada ništa neće biti izgrađeno - očigledno je da ne samo da sami nisu u stanju da nešto izgrade nego ne znaju da naprave dovoljno pristojan ambijent da se dovrši ono što je započeto. SNS je vlast u Srbiji i Novom Sadu već godinu i po i zaista nisu napravili ni kokošinjac - a i neće.
Beograd: most na adi i most Zemun- Borca. Renovirana gazela i pancevac i izgradjen toranj na Avali kao i rekonstrukcija celokupnog autoputa (bulevar) kroz Beograd, Beograd na vodi... Novi Sad sta je dobio? Zezelj nula, jedino most slobode je popravljen, ovo ostalo je samo privremeno i zakrpljeno, a trebao je do sada da ima cetiri mosta. Toranj na vemcu stoji onako iskrivljen prepusten da se sam srusi, tunel kroz frusku goru 2040 a do cacka se gradi autoput sve sa tunelima.. .ne voli Srbija izgleda Novi Sad
JA nista ne razumem kako su ini zamislili da uopste naprave most...Sklapaju metalnu konstrukciju koju ce posle da "prebace" na sredinu reke...I sta? Jel to ostaje tako?
Kao sto neko rece pola elemenata je vec debelo zaslo u koroziju?
Nsto drugo je po sredi a to kvalitetni novinari moraju
da pronadju i obaveste javost.Narod je taj koji puni fondove iz kojih se finansira izgradnja,mora se zato
narod obavestiti o cemu se radi i ko ce odgovarati.
Malo bolje poznavanje istorije nije na odmet - most koji spaja "srca" koja si spomenula se nalazi drugde - zove se Brankov most. Do njega je Vojvodina, dalje od njega je ostatak otomanske imperije.
Ovo tehnicko "resenje" sa LEGO montazom kanda i nije najpametnije odabrano jer su svi elementi, i oni montirani i oni u cekaonici, poceli da rdjaju. Dodjite pa pogldajte ako ne verujete.
javno recite u čemu je problem? zašto u srbistanu svaki projekat mora da bude kao lansiranje posade na mesec? Mostovi se grade hiljadu godina, zar i dan danas to opet mora da bude problem i uvek nešto da koči.
Da li vi imate novaca ili nemate? Ako nemate, kako onda mislite da pravite most?
Ako imate, u čemu je problem? Ako je izvođač plaćen a ne radi, šutni ga odma i propisno kazni (prema odrednicama ugovora koje NAdam se da postoje) i zaposli novog.
Ovde očigledno postoji mutljavina u tome zašto treba baš ovaj konJzorcijum da radi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ponovo se pomera rok za završetak Žeželjevog mosta
Novi Sad
•09.04.2014.
•18:19 > 19:27
Komentari 15
Magnetna indukcija
sdragan
Kao sto neko rece pola elemenata je vec debelo zaslo u koroziju?
Mile
da pronadju i obaveste javost.Narod je taj koji puni fondove iz kojih se finansira izgradnja,mora se zato
narod obavestiti o cemu se radi i ko ce odgovarati.
Kontrash
Neko
Sale NS
Gnojava Ceca
Mostograditelj
Toma
Da li vi imate novaca ili nemate? Ako nemate, kako onda mislite da pravite most?
Ako imate, u čemu je problem? Ako je izvođač plaćen a ne radi, šutni ga odma i propisno kazni (prema odrednicama ugovora koje NAdam se da postoje) i zaposli novog.
Ovde očigledno postoji mutljavina u tome zašto treba baš ovaj konJzorcijum da radi.
Tea
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H